Weber Klubben - Det officielle Weber grill community

Velkommen til

's Blog

Weber Summit 470 E

Forfatter billede
Skrevet af:
Kategori: Produktoplevelser
01-02-2016

 Hej


Syntes måske det er på sin plads at her kan deles oplevelser med "Weber Garanti"


Jeg købte i november en Summit 470 e hos Bauhaus-


Jeg havede problemer med at jeg ikke kunne skrue ned for varmen på den ene brænder og meldte dette til Bauhaus.


I starten af januar kom der "sving i sagerne" jeg blev ringet op fra Weber:


"Vi har netop lavet aftale med firmaet Bravida".


Ugen efter blev jeg ringet op af en person fra Bravida "vi skal  lige have nogle reservedele".


Nu begynder den oplevelse jeg ønsker at dele:


Om fredagen ringede en reparatør fra Bravida og sagde at de var klar til at "ordne" min gril... ok sagde jeg hvornår kan i  komme? (svar):NU...


arhrr..., jeg er på arbejde, men min hustru er hjemme kl. 12:15?


Fint så kommer vi der...,


SUPER service, min 470'er er nu fuldkommen som en Weber skal være:-.)


Weber: Hold fast i Bravida, de ved da hvad service er tak, tak, tak


Bjørn

 

border gfx

Billeder (klik for stor)

border gfx
OK Weber-Stephen Nordic ApS bruger egne cookies samt cookies fra tredjeparter til at huske dine indstillinger, vise målrettede annoncer til dig, trafikmåling og tracking af dit besøg på hjemmesiden. Ved at klikke videre på hjemmesiden giver du samtykke til denne brug af cookies. Ønsker du ikke at acceptere brugen af cookies, er det nødvendigt at forlade hjemmesiden eller blokere cookies i din browser. Du kan altid tilbagekalde dit samtykke ved at blokere brugen af cookies i din browser. Yderligere oplysninger om vores brug af cookies, herunder hvordan du blokerer og sletter cookies, kan findes i vores fortrolighedspolitik , hvor du også kan læse vores vilkår for behandling af dine personoplysninger.